Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Nollställning pågår.

Av Kavril - 27 oktober 2010 12:15

Fy  vad det är tungt att sluta med alla mediciner.

Jag fick börja om från noll igen, eftersom biverkningarna tog ut sin rätt och jag tog alldeles för mycket. Men som de flesta starka mediciner är det ganska kraftiga utsättningssymtom också. 

Men jag valde ändå att nolla nu, och börja om på en vettig dos, eller inte alls om jag få bestämma. 

Jag är väldigt väldigt trött på det här nu. 

Känns lite att jag ska in imorgon på operation. Skära och sy och fan och hans moster. Såå trött. Vore underbart om saker och ting kom ensamt någon gång. Men nej då. Allt på en gång. 

Sitter mest och gråter just nu. Här ensam. Givetvis med musik i bakgrunden som får mej att gråta ännu mer. Jag som nästan aldrig gråter. Särskilt inte för min egen skull.  Men just nu gör jag det.Hela jag gör liksom ont. Både kropp och själ just nu. 

Ibland känns det att man har ett väldigt litet umgänge. Jag behöver oftast ingen om jag ska vara ärlig, för jag mår så dåligt av att dela med mej av mej själv när jag mår så här. 

Samlar kraft för att kunna finnas till för barnen. Fylla den urkramade disktrasan med något som barnen eventuellt kan ha lite glädje av. 

Jag verkligen hatar att må så här. Men förlikar mej med att så är fallet. Och kanske min framtid?

Nej, nu kryper jag tillbaka under min mossiga sten.   

Där kan jag vara. Jag är ju bara osams med folk som hävdar att jag missförstår saker och så pratas det skit. Som det här med bilklubben. Han håller på än. Hat. Skitsnack. Utfrysning. 

Jag får väl vad jag förtjänar antar jag.

Asch. Tillbaka till min sten, som sagt.

Jag har bara en dålig dag. Kryper väl ut från stenen imorgon om jag orkar efter sjukhusbesök och skit.

Suck.  

 
 
Ingen bild

Ann

27 oktober 2010 16:23

Det låter jobbigt det där men det blir nog bättre ska du se.
Lycka till imorgon . Tänker på dej.
Om du kännes dej ensam eller vill prata eller kanske bara umgås med en tokig kärring så kom hit. Du är välkommen . Kaffe finns det alltid.
Kram på dej.
Hör av mej i morgon

Kavril

27 oktober 2010 22:18

Kram tillbaka.

 
Ingen bild

Liselott

28 oktober 2010 08:48

Hallå!! Jag hoppas att det kommer bli bättre smärtlindring med en omstart av dina mediciner. Att gråta ut tror jag i slutänden gör en stark, det ledsna måste få komma ut. Sedan torkar man tårarna och börjar om. När jag är så ledsen brukar jag också vilja vara ensam med tankarna. Men efteråt känns det skönt när ens nära vänner finns där. Du är stark där inom dig det märker jag ju när jag läser din blogg. Du kommer fixa detta också, ett steg i tagen

Kavril

28 oktober 2010 19:49

Hoppas också på det, för det gick inte alls med det som det var tyvärr.
Jag försöker nu ta en dag i taget, det är lite tungt nu men hoppas på ljusning så klart.
Har jätteont nu där jag opererat mej idag. Aj ajaj.

 
Ingen bild

Famse

28 oktober 2010 18:02

kram

Kavril

28 oktober 2010 19:48

*tar emot med hela hjärtat* :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards