Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Kavril - 29 oktober 2010 13:33

  

Undrar i mitt stilla sinne om jag ska behöva tända upp ikväll. Vi har ju ved som ni ser! Men det var baske mej precis i sista sekunden man fick det fixat eftersom de man köpt ifrån förut hade lagt av. 


Får se hur mycket jag skriver i bloggen framöver.

Eller kanske vad jag skriver om.

Jag vet inte vad som tagit åt en del människor.

Måste passa mej känner jag.

Känner mej i vilket fall lite stressad just nu.

Lillen fyller på tisdag och det ska väl städas lite. Och det känner inte min kropp för liksom. Ska se om jag kan motivera den till lite dammsugning och dammning. 

Det kommer väl några som firar underverket i helgen. Kan ju inte låta dom sitta i röran.   

Ovido - Quiz & Flashcards