Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg under mars 2011

Av Kavril - 30 mars 2011 22:58

Blogg.se var inte alls miin stil måste jag säga, den var svårjobbad...

Så jag fortsätter blogga här igen, det gäller ju bara att välja vad man skriver helt enkelt, med tanke på problemen jag har haft med folk som läser in mer än jag skriver här. 


Men men, idag har jag haft Lillen hemma, som vanligt på onsdagar. Tyvärr blir det svårare och svårare att ha honom hemma en hel dag så här. Han är jättegullig och tar väldigt mycket hänsyn till att jag är sjuk, men han är också snart två och ett halvt.. Ja, ni förstår va? 


Även om det varit kallt i luften idag har jag haft riktiga vårkänslor!! Solen värmde i lä och så såg jag ett helt gäng med sångsvanar på vägen hem från öppna förskolan. Det var så otroligt vackert att se dem!!

Jag var ute med Lillen i två timmar på eftermiddagen, och det var ju riktigt skönt för första gången på väldigt länge! Och i helgen skulle det ju bli femton grader varmt, det tackar vi för! 


Jag känner på något sätt att livet håller på att förändras, på många sätt. Inte bara den här skiten med FK, utan på fler sätt. 

Är för trött just nu för att fördjupa mej i ämnet, men det kanske kommer, om jag väljer att lägga ut det här. 


Nu blir det nog snart sägen tror jag, Lillen vet INTE vad sovmorgon är kan jag tala om!! Han vaknar inte senare än klockan 6, alltså 5 vintertid...  Då är mamma inte pigg kan jag tala om!! 


En stor sol till er alla!!  



Av Kavril - 22 mars 2011 23:22

Ovido - Quiz & Flashcards