Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Glädje

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07

Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!

   Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!


Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  mycket skit man sparar på alltså! Det var flera kartonger som det var bara, ja, skit i....   Eller rättare sagt, saker som man inte saknat på flera år. Bra-att-ha-saker ni vet.  

Varför sparar man på en massa saker som man aldrig får nytta av egentligen? Särskilt när man inte har plats för det egentligen.

Asch, nu är det det borta iallafall. Skönt var det!!!    

 
 
Ingen bild

Åsa

23 maj 2011 16:38

Hej vännen! Stod och gjorde en paj och tänte på dig! Fikasugen nån dag? Kram

Kavril

26 maj 2011 01:29

Jaaa, gör du paj någon mer dag så kommer jag som ett skott!!! :)
Bara att tjoa till, kan jag så kommer jag vettu, det är alldeles för länge sedan nu!!
Kram!!

 
Maddo

Maddo

24 maj 2011 13:32

Aaaw, vad gör man inte för barnen? Antar att han sov gott sen? :P

Angående körningen va det en såndär dag då jag inte ens fick höra "nu har du kommit så långt att vi ska köra stadstrafik" utan allt va dåligt.. :(

Kramar i massor!

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

26 maj 2011 01:28

Jo då, han sov så gott sen så, snarkade ikapp med pappa!! :)

Men vad trist... Fast nu kan det ju bara gå bättre då?
Styrkekramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Av Kavril - 21 maj 2011 00:05


  Den här söta krukan sådde jag en liten smultronplanta i idag.  Nu står den utanför vår dörr. Håll med om att den är söt? Med den lilla musen som tittar upp.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards