Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Kavril - 7 oktober 2010 23:55

Jag har så himla ont!

Förlåt alltså, men nu vet jag inte riktigt...

Nog för att jag har förstått att något är fel, men det här är hemskt! 

Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra här.

För en väninna sa ju till mej att hon var så trött på att höra ordet smärta och ont.

Tänk om alla är trötta på att höra ordet?

Tänk om alla kunde förstå hur trött JAG är på ordet.

Eller hur trött jag faktiskt är på att ha ont. 

Jag gråter en skvätt i min ensamhet på här mitt i natten, när jag borde sova.

Vissa dagar är jobbigare än andra.'Nu har jag en väldigt jobbig period.

Om jag inte hade så mycket underbart i mitt liv hade jag inte funnits idag.

Tack gode Gud för familj, vänner och smärtstillande medicin. 

Av Kavril - 7 oktober 2010 19:55

Ja, det gick till slut. Ja? Skalandet av pumpan alltså. För det var sannerligen inte det lättaste!! Trodde jag skulle bli galen innan det blev klart, men nu står det i grytan på spisen och drar till imorgon.   Då ska det bara kokas i tio minuter, sen är det klart för glasburkar!! Yes!! Det ska bli så gott!! Får nog göra hjortsadeln jag har i frysen i helgen. Mmmm.


Stekte kolbullar på dinkelmjöl till mej och barnen, maken jobbade kväll så han skulle inget ha. Jag tror Lillen smaskade i sej tre stycken!! Det är ganska mättande med dinkel i kan jag tala om, så det var nog gott tror jag.    Men det är så härligt när barnen gillar det man lagar. Inte kinkar med maten. Såååå skönt!!  

Ovido - Quiz & Flashcards