Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Kavril - 20 oktober 2010 22:35

Så har jag fått lite gjort idag ändå.

Förmiddagen blev så skön så skön! Massage av underbara Viccey! Så skönt och så välbehövligt! Hon kan berätta precis var jag har ont och hur mycket jag spänner mej och var mina muskelsmärtor kommer ifrån. Jag har ju stora problem med mina muskler i och med min sjukdom. Musklerna får ju aldrig vila, inte ens när jag sover, för de har fullt sjå att hålla ihop mej, så att säga. 


Jo just det, åkte förbi Lidl på vägen hem, min hata affär. Inte bara hata, men jag hatar deras kassor. Fattar inte varför man gör det så svårt för kunderna.


När jag kom hem hann jag vila en liten stund innan jag hämtade Lillen. Han ville absolut inte följa med hem idag utan sin traktor. Försök förklara för en snart två åring att man inte får ta med favoritleksaken hem. Måste försöka hitta en sådan fin traktor, för han leker med exakt den varje dag när jag kommer. Och det finns ju massor av olika där ju. Tänk vad typiska de är va? De små liven.     


Ja sedan bakade jag faktiskt också. Brödet var slut hemma och det bär mej emot att köpa. Jag tycker ju det är kul också. 

Så det blev grekiska lantbröd, två stycken, två filmjölksbröd på dinkel och pomerans och så  scones till soppan på kvällen.

Det var väl en ganska bra dag tycker jag?


Nu har jag otroligt ont efter massage och av att bära matkassar, men hoppas ändå på några timmars sömn inatt.


Jo just det, jag såg de första snöflingorna idag!! Yes!!   

Ovido - Quiz & Flashcards