Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Kavril - 2 oktober 2010 22:41

Ja, just det. Men. Varför kunde man inte bara få säga det utan varför? 

Fast jag tar det utan varför för er vänner och andra. För det där men är inget roligt ändå.   

Är nu väldigt trött. Faktiskt jätte väldigt förfärligt trött. 

Ska bli så skönt att sova!! 

Gonatt!!

Av Kavril - 2 oktober 2010 08:22

Lillen uppe tidigt som vanligt. 

Han var tillbaka till det vanliga sovbeteendet i torsdags, efter den röriga helgen. Ja, rörig sovmässigt för honom då är väl bäst att tillägga.   


Undrar när jag ska få köra offroad nästa gång nu då. Jag får väl köra till mitt svampställe. Det är en ganska utmanande körning om man vill. Fast det är klart det är roligare när man är några stycken. Men jag kan ju inte ta med mej en massa till mitt vrålhemliga svampställe ju!!!  


Undrar när resterande familj tänkt att gå upp? Får väl ta och klampa lite i trappan så de vaknar kanske?  


Nä, nu ska jag laga en leksak som Lillen lyckats ta sönder, igen!  

Av Kavril - 2 oktober 2010 07:46

Tagit bort ett inlägg.

Orkar inte med en massa strul just nu helt enkelt.

Återkommer.

Tror jag.

Typ.

Ovido - Quiz & Flashcards