Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Kavril - 14 oktober 2010 22:13

...över hur förbannat korkad jag är ibland.   

Jag har som jag sagt, väldigt ont nu och har svårt att får ordning på mediciner och hur mycket jag ska göra.

Idag har varit en hemsk dag när det gäller min smärta, och vad gör jag då?

Jo, när jag nu ändå har så förbannat ont så gick jag en rask promenad med hundarna.  

När jag sen ändå var igång så cyklade jag till förskolan i bitande motvind och uppförsbacke.   (Det var ju medvind och nerför på vägen hem då iofs)  


Och varför inte klyva lite ved också? Jo, jag kör på det!  


Men hur korkad får man vara? Jag bara undrar? 

Jag får ursäkta mej med att jag är väldigt frustrerad över att jag inte kan göra så mycket, men ingen pressar mej överhuvudtaget ju.  

En rejäl utskällning fick jag när maken kom hem efter fem timmar övertid.   


Ja ja, en massa, massa tabletter, på gränsen till överdos (nästan), så är jag nästan människa igen. Men undrar i mitt stilla sinne hur jag kunde vara så korkad, igen!

Jo då, jag har gjort denna blunder förut så klart. Psss, varför inte.   


Ska väl tillägga för sådana som läser denna blogg för att ha något att hålla emot mej senare; Nej, jag är inte hög. Jag tar mina mediciner med största försiktighet. Bara så du/ni vet. 


Ha en fin natt och en solig fredag!  

Ovido - Quiz & Flashcards