Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Känns ganska avlägset nu

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33

Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!

   Kommer ni ihåg? 

Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....  

Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var lite kyligt i blåsten bara. Då kom jag att tänka på hur det var för bara ett par månader sedan.  


Idag, eller ja, jag ser att det blir igår nu, för klockan är visst över halv ett på natten (!), så har vi mest latat oss.

Eller, jag har latat mej rättare sagt.   Gubben han har ju klippt gräset och lagat mat, jag har varit så dålig, så jag har faktiskt bara latat mej.    


Men  men, så kan det vara ibland.

Nu har jag grundat med lite mediciner, och nu sitter jag här och väntar på att det ska göra nytta, så jag kan sova lite. Förhoppningsvis.  


Imorgon skulle jag verkligen behöva hålla på med lite hundtrim. Det behövs klippas både päls och klor, göras rent öron och bada lille skiten.    

Får se hur jag mår, men något av det måste jag göra, med hjälp av gubben. 

För han har ju inget annat för sej. Eller så.   


Hoppas ni får en fin söndag.

   

 
 
Maddo

Maddo

22 maj 2011 21:50

Helt sjukt vad vädret egentligen ändras snabbt! :O Idag spöregnade det.. inte vädret man vill ha när man ska ner med pappkartonger till bilen. GAH! Men vi kunde ju stå nära med bilen så de blev inte blöta.. :)

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

23 maj 2011 00:03

Ja vi bor sannerligen i ett land med VÄDER!!! :-D
Pappkartonger och regn brukar ju inte vara så överens, ni får springa fort!!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 21 maj 2011 00:05


  Den här söta krukan sådde jag en liten smultronplanta i idag.  Nu står den utanför vår dörr. Håll med om att den är söt? Med den lilla musen som tittar upp.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards