Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Det går i ett igen.

Av Kavril - 17 maj 2011 00:10

Liiiiiiite för mycket nu måste jag erkänna. 

Men som jag tjatar om hela tiden, det är ju rolig saker jag gör, så det är nästan alltid värt det. Nästan.  

Emellanåt känns det lite tungt bara, lite jobbigt. Surt efteråt, kan man säga.


Men det är ju alltid en ny dag imorgon, och jag gör ju att val när jag fyller den med något givande. 


Jo just det, det ringde en man idag när jag var mitt uppe i visningen, så jag svarade inte. Sen skickade han ett mess, till mej, med namn och allt. Men jag hade ingen aning om vem det var!!!!  Ring upp mej, skrev han.... 

Äh, jag gjorde ju det såklart, blev ju nyfiken som attan!!! 

Det var ju något så enkelt som en av de lokala fågelkunniga som ville höra om fåglarna jag har sett här!!!  Tänk vad många tankar man tänkte innan jag fick reda på vem det var!!!   Jag undrade verkligen kan jag tala om.... 

Han ska iaf komma förbi här så vi kan gå och titta lite häromkring, på det jag har sett. Bland annat en matplats för rovfågel, antagligen ormvråk. 

Spännande!! Fågelskådning är ju en av de få grejor jag kan göra utan att få skitont, så det är riktigt kul!! (Fast det kanske är töntigt?  )


Imorgon blir det Bvc med lillkillen, kolla upp hans allergier. 

Sedan bara ta det lugnt, för nu är jag helt slut i både kropp och själ. Att jag aldrig lär mej.....


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards