Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Kavril - 13 oktober 2010 21:24

Ja det är bra att ha när mamman som är täppt i näsan inte känner att barnet bajsar precis innan han somnar.   Nu bytte vi blöja på honom, sovandes, och lyckades lägga honom i sägen utan att han vaknade en enda gång!!   Det tycker jag var ganska bra gjort.. Men tänk om han sovit i flera timmar med det där. Hugaligen, tur att jag ändå kände lukten. 

  

Av Kavril - 13 oktober 2010 20:45

Ja, jag är så trött så jag tror jag skulle kunna somna stående.   Felet är ju att jag samtidigt inte kan sova ordentligt. Jag har för ont. Jag försöker desperat få ordning på mina mediciner, men den här gången verkar det ta ett tag.  


Jag har ju skrivit förut att jag ofta får lite panik emellanåt om det börjar gro igen här hemma. När jag har så här ont får jag faktiskt ganska mycket gjort, tro det eller ej.

Igår bakade jag ju formfranskor igen, familjen bara älskar dom.   Och jag lagade maten igår och idag också. (jag brukar alltså inte göra det  )

Idag började jag röja bland en massa skit, sånt där ni vet, som bara ligger och inte används. Som gör mej tokig!  

Sen tog jag med mej  dottern och hundar och cyklade till förskolan idag för att hämta Lillen. Det gjorde så otroligt ont och jag blev helt slut, men guuuud vad skönt det var ändå efteråt.    

Jag har ju blivit ganska mycket sittande nu, när jag mår så här dåligt. Eller liggande rättare sagt. Men jag försöker ta dagen som den kommer och inte sätta så mycket press på mej själv. För det är jag själv som pressar på om att göra det och det. Ingen annan. Så då är det ju bara jag som kan sluta med det.


Ha en fin kväll.

  

Ovido - Quiz & Flashcards