Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Pussel

Av Kavril - 25 oktober 2010 23:10

Ja det känns ibland som om man lägger pussel när man försöker få ihop en träff med familjen. Då menar jag bara de närmsta alltså. 

Men kära nån, det är en del att få ihop kan jag tala om.

En bror som bor med familjen i Halmstad, honom brukar vi träffa ganska sällan, det är många och långa mil det!

En bror som har villa, volvo, ett barn, vovve  och så, men bor ganska nära.

En tredje bror som har som föregående plus ett barn, och bor lika nära.

Föräldrar som bor ganska nära också.

Så långt ganska bra, eller hur?

Men nu jobbar en var tredje helg.

Den andra har jour var tredje helg,  men inte samma som den första jobbar då såklart. 

Intressen och hobbies som tar upp mycket tid och annat man brukar göra på helgerna.

Nä, det gick inte att få ihop någon födelsedags fika för Lillen där vi alla kan träffas. Den här gången heller.

Vilken tur att vi kommer träffas ändå och fira honom. Bara inte samtidigt allihop!

Nästa pussel äger rum när maken fyller i december.   


Känner ni igen er eller är det bara jag som får pussla så här?   

 
 
Ingen bild

Ann

26 oktober 2010 10:08

Jo du. Ibland så får man pussla riktigt. Men det brukar gå bra det också.Men då blir han ju glad lillen när han blir firad fler gånger ju :)
Kram på er

Kavril

26 oktober 2010 22:49

Jag har en känsla av att Lillen absolut inte har något emot att fira många, många gånger!! :-D Kram och syns på lördag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards