Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Det är lite häftigt.

Av Kavril - 6 oktober 2010 22:29

Ja, när jag har jättemånga besökare på min blogg får jag inte en endaste kommentar! Det tycker jag är lite häftigt.   

Visst skriver jag min blogg för min skull. Det är min ventil. För mej är det väldigt tufft ibland att leva det liv jag lever. Då är det skönt att dela med sej av skiten. Förstår ni? Jag menar så klart inget illa, jag bara ventilerar lite. Jag får så otroligt mycket av så många här på min blogg och jag har ju fått en och annan vän här igenom också.   Det kan ju inte bli bättre!!

Men det är iallafall roligt att få kommentarer. Fast ibland kan jag förstå att det jag skriver om är svårt att kommentera... Hehehe.   


Satt och gick igenom vad jag gjort idag. Jag kan säga så här, det märks att jag har väldigt ont nu, för jag får så otroligt mycket gjort då!!   Jag är lite tvärtom så där. Men jag brukar köra på när jag har riktigt ont, eftersom jag då förhoppningsvis inte får så mycket ondare då. Typ.  


När jag mår riktigt bra brukar jag inte få ett skit gjort. Då brukar jag försöka att bara njuta.   Bara synd att det blir så sällan nu för tiden. Men då kan det ju bara bli bättre, eller hur?


Jag har iallafall gjort min hemmagjorda glass idag också. Jag försöker förbereda inför Lillens födelsedag. Skönt att inte ha allt precis inpå.

Fast sedan kom jag att tänka på, det kommer ju sällan speciellt många. Ja ja, de som kommer får äta desto mera då!!


Mina formfranskor blev så bra!! Himla bra recept jag fick tag på. Leilas från tv4, på recept.nu. En himla bra sida.


Imorgon ska jag sylta in pumpa. Gott gott till kött och potatis!


Varit och tittat på en vän som red lektion ikväll. Både roligt och väldigt sorgligt. Saknar det så.   


Nä, nu blir det lite tv och sedan något som liknar sömn. Ska tänka lite extra på en väninna som opererats idag och ligger på US i ryggläge i några dygn. Kramar till dej! 

 
 
Becca

Becca

6 oktober 2010 22:53

har du haft en bra dag? :)

http://www.myranstankar.blogg.se

Kavril

6 oktober 2010 23:15

Ja faktiskt! :) Så bra det går, tackar som frågar! :) Ska genast kolla in din blogg. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards