Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg under april 2011

Av Kavril - 1 april 2011 00:08

Jag vet att jag lägger ut många bilder på Lillen, men jag kan inte hjälpa det!! Han är ju bara världens sötaste, och den enda av mina barn som jag vill lägga ut bilder på, de andra två är ju lika söta, men lite för stora...   Jag vill inte lägga ut bilder på dom här. Men här kommer en på Lilleman!!! 

   

Han och hans gräsklippare säger jag bara!! Tänk att en grej som kostade 60 spänn kan vara så himla rolig!! Han klipper "gräset" överallt!!!  


Dottern har varit barnvakt ikväll, för första gången så länge och med kvällbestyren inbegripet. Men det hade gått så himla bra!! Och jag är så himla stolt!!  

Jag hade miljövisning och gubben jobbar ju kväll. Så det blev ju några timmar.

Det är många som frågat varför hon inte varit barnvakt tidigare.  Hon är ju trots allt snart 14. Men jag tycker det är ett stort ansvar om det händer något, för hennes del, sen har vi inte behövt helt enkelt.   


Hade besök från mamma och mormor idag, det var trevligt, det är alldeles för sällan jag träffar mormor, hon är ju ingen ungdom längre precis, och det var tungt när morfar gick bort... 


Sen har jag bitit av nästan halva min tand... Huga!!!  Jag lider av en extrem tandläkarskräck och jag går helt enkelt inte dit i onödan, kan man säga... 

Sen får jag betala sövningen själv, utöver lagningen av tänderna, och det har jag helt enkelt inga pengar till. Nästan skönt faktiskt, eftersom jag inte vill dit...

Får se hur länge jag står ut med en halv tand... För jag kan stå ut länge kan jag tala om. Väldigt väldigt länge...  


Nu är det snart dags för sängen.

Ha det gott! 

Ovido - Quiz & Flashcards