Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Kavril - 15 april 2011 21:24

Ja, jag mår lite bättre idag, men inte för att något har ordnat sej, utan för att jag har fått så mycket stöd och hjälp från underbara och härliga människor!!  

Tänk vad ett telefonsamtal kan betyda mycket,   särskilt när man inte vågar ringa själv, för jag har stora problem med att jag bara tycker att jag stör.


Jag har bestämt mej för att kämpa och göra allt för att allt ska bli bra mot Försäkringskassan, för det här är helt otroligt!!  

Sen blir det tyvärr så att mina smärtor känns tio gånger värre,  nu när jag mår så här dåligt.... Jag har en ganska god förmåga att kunna tränga undan det faktum att jag har ont överallt, i vanliga fall. Men nu slog det mej i skallen som att få en betongklump i huvudet! Oj oj, men jag hoppas det kommer kännas bättre framöver, för det här orkar jag inte med...


Nu är det loppis som väntar imorgon, sen åka till hålan för miljövisning, det ser jag fram emot.   

:(

Av Kavril - 15 april 2011 00:16

Ett samtal från FK fick världen att rasa samman och dagen förstörd.

Känner mej helt tom och det känns rent fysiskt som om jag fått stryk.

Skiter i det. Orkar inte bry mej. Orkar ingenting. 

Vem fan är intresserad av den här jävla bloggen heller förresten? Mitt liv innehåller ju mest en massa skit och negativa saker. 

Inte mycket positivt här ju.

Nä, skiter i det. Orkar verkligen inte. 

Ovido - Quiz & Flashcards