Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Kavril - 13 april 2011 21:35

Ändå har jag inte ändrat på så himla mycket egentligen. 

Jag tar Wellness drycken till frukost. (Oriflames naturliga)

Sen tar jag deras tabletter, det är Omega 3, antioxidanter och mineraler.

Jag har tagit bort nästan allt socker, även om jag kan unna mej något på lördagen.  Eller ja, en gång i veckan blir det lite syndigt.  

Sen äter jag inga snabba kolhydrater, eller rättare sagt, så lite som möjligt.

Annars lever jag som vanligt, försöker ta min dagliga promenad om kroppen tillåter.

Det känns så skönt att jag har kunnat gå ner så bra på bara tre veckor, med så lite arbete. Jag hoppas på en lika bra fortsättning.  

Mina leder mår verkligen inte bra av att vara så här tjock, så min förhoppning och mitt mål är ju tio, femton kilo till. Bara att kämpa på alltså.       

Ovido - Quiz & Flashcards