Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Kavril - 19 april 2011 23:05

Jösses vad jag bloggar idag!!

Egentligen vill jag skriva mer än jag kan, då blir det så här....


Ser fram emot morgondagen då det är utlovat fint väder! Har båda barnen hemma och ska njuta i fulla drag, tänkte jag.

Glömma all skit för ett tag, inte älta och inte fundera.

Låter väl bra va?  


Nej, men jag måste försöka leva för dagen, carpe diem. Min kropp gör inte som jag vill överhuvudtaget just nu, och jag börjar bli trött.  Trött på att varje rörelse gör ont, trött på att inte kunna sova ordentligt, trött på att inte klara av det mest basala hemma.

Jag vill ha en fin påsk, med lite särskild mat och lite myspys.

Får se vad jag klarar av, men jag räknar med att det ska bli bra, för då brukar det bli det!!  

Av Kavril - 19 april 2011 21:25

Gillar det nya toapappret jag köpte härom dagen.  

Mycket trevligt att sitta på dass och läsa små kärleksdikter.  

    

Av Kavril - 19 april 2011 21:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 19 april 2011 07:20

Ja, alltså, jag är inte den som vill eller kan ligga i sängen länge på morgonen, men när Lillen vaknar halv sex och kvittrar glatt som en liten fågel, då blir jag lite trött!!  Liiiiite väl tidigt kan jag tycka...  


Idag blir det nog till att gå på halvfart, ska nog vara ute en del, det ska ju bli fint väder idag också!!  Kör Lillen till dagis till tio, sen blir det till att vila en stund, som vanligt, men sen så!!    


Tog den här bilden på honom i söndags, det ser lite häftigt ut när han kommer där i "skogen" eftersom den är på vår framsida!! 

Undrar om jag ska ta och betala någon av de stora barnen för att måla staketet på insidan? Det måste göras, vi hann inte förra året, och jag tror väl att de skulle uppskatta lite pengar på fickan va?  


Nu blir det kaffe och barnprogram med Lillen, Fåret Shaun börjar ju snart!! Den har jag ALDRIG sett förut....          

Ovido - Quiz & Flashcards