Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Kavril - 28 april 2011 23:58

Jag vet att jag tjatar lite om mitt toapapper, men jag gillar när det står sådana här söta små saker på det!!    


Idag har jag haft ALLDELES för mycket att göra!! Läkaren sa åt mej att jag måste lära mej att planera dagarna för att inte få för ont, men det är jag inte så bra på känner jag...

Eller just nu har jag ingen kontroll på det.

Jag var ju tvungen att åka till AF för att få någon möjlighet att få pengar inom två veckor. Till dess får vi väl leva på luft eller nåt...

Sen levererade jag lite varor, min värdinna var gullig nog att möta upp mej i Mjölby, så jag slapp att åka flera mil i onödan, tack för det!!!  

Sen hem och försöka sova en stund, för att orka med kvällens strapatser.

Visning på ett djursjukhus. En privat, men den gav mej en fot in på företaget också, skitbra!!!

På hemvägen fick jag åka förbi Ljungsbro för att leverera en vara jag hade levererat fel. Huvudet vet ni... Det är verkligen inte alltid med!!! 


Nu sitter jag här och funderar på hur skrämd jag är av allt som händer. Det är för mycket nu helt enkelt. Jag måste lugna ner mej. Psss, lätt att säga, svårt att göra...

Hm, många punkter blir det när jag skriver, det är för att jag inte vet hur jag ska avsluta meningen.  

Ah, nu kolla till mitt Evony, sen sängen faktiskt. är helt totalt slut!!


Jo just det, jag hade en räddande ängel som hjälpte mej mot den värsta smärtan idag!! Laser på handled och knä som värkte så jag höll på att gråta, och det blev hundra gånger bättre!!! Du är min ängel F!!!!!     

Ovido - Quiz & Flashcards