Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Kavril - 26 april 2011 22:39

http://www.socialstyrelsen.se/ovanligadiagnoser/ehlers-danlossyndrom   


Här finns info om sjukdomen enligt socialstyrelsen.

Inte för jag tror någon jag känner orkar läsa, men jag har sett att en del har Googlat på sjukdomen och hamnat på min blogg, så jag tänkte bara lägga ut länken här.


Jag har överrörlighetstypen, om något. Jag har ju faktiskt inte papper på diagnosen ännu, men kanske, kanske får jag det imorgon. 

Om det inte är denna sjukdom jag har, så finns det ett flertal närbesläktade. Alla lika roliga att ha. 

Annars sitter kanske allt i mitt huvud. Det finns ju läkare som har sagt det till mej, så varför inte? Att mina leder ser ut som de gör beror på, jaa, ingen som vet då?  Att jag inbillar mej att de är helt trasiga kanske?  Psykisk sjukdom kanske är anledningen till att min kropp sakta faller sönder? 

Man har ju hört det mesta genom åren, och det är svårt att bli trodd. Ändå har jag blivit tvungen att operera mej 15 ggr genom åren. 

Ja ja, just nu skiter jag i det. Orkar inte. 






Av Kavril - 26 april 2011 22:11

Jaha, då ska man klara sej på ingenting denna månad då...

Ingen utbetalning från FK inte! Jo, 900 kronor,  men vem kan leva på det?

Något har gått fel, igen....

Varför kan inget gå smidigt?

Vad är det för mening med att allt bara strular nu tro?

Hur gör vi nu tro?


Imorgon ska jag till neurologen, ska vi slå vad om att det också går åt fanders?

Skulle inte förvåna mej....

Jag smäller väl med bilen eller något dumt på vägen dit.....

Mutter mutter.....       

Ovido - Quiz & Flashcards