Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Kavril - 9 april 2011 00:25

Som vanligt kan jag inte gå till sängs för tidigt, eftersom jag inte kan ligga ner för länge. Jag vill ju kunna sova och ligga i sängen till åtminstone sex, halv sju, så då kan jag inte lägga mej för tidigt.   Fem eller sex timmar är max för mej innan jag får så ont att jag måste gå upp. 


Imorgon blir det att ha gubben i garaget igen... Inte kul, men min Land Rover behöver ju bli klar! Svårt att köra den utan golv och sånt där annat viktigt....  


Sen blir det nog inte så mycket köra i skogen just nu tyvärr. Dels för att att jag har för ont just nu, och dels för andra anledningar som det är bäst att jag inte skriver om här.  


Nu, kolla på tv en stund till innan jag hoppar i säng.     

Ovido - Quiz & Flashcards