Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Kavril - 17 april 2011 19:21

Men det slutade med en mega inflammation i axeln.... Den som är opererad två gånger... Ja ja, vad säger man? 


Men vi hade en härlig eftermiddag i solen iallafall, även om det blåste lite.

Lillen glad i hågen, som vanligt!! 

Den här har förökat sej och blivit jättestor sedan jag planterade den, den är lika fin varje vår, och blommar alltid så här tidigt!!        

Kommer ju inte ihåg vad den heter, så jag kan inte köpa mer tyvärr... Om någon vet så kan ni väl kommentera? Det är ju en perenn som är lågväxande, ganska tät med många blommor.


Nu blir det nog att kolla på tv lite, och kanske sitta vid datorn och planera lite fjällvandring igen, det är superkul!!!    

Av Kavril - 17 april 2011 11:59

Ja snart blir det till att stänga av datorn och gå ut!! Vilken härlig dag!!!!

Imorgon ska det ju bli ännu varmare, vilken härlig påskvecka och vilket härligt påsklov det verkar bli!!! 

Jag har suttit med beställningen från visningen igår, så nu är det klart. Nu väntar jag bara på att Lillen ska vakna så vi kan gå ut, efter att han har  ätit.

Jag skulle behöva städa lite också, men jag vet inte om jag klarar det idag faktiskt. jag har tagit extra värktabletter, jag får se om det hjälper, det brukar det inte göra när jag har så här ont. 

Ha en fin vårdag nu alla!!  

    10 februari såg det ut så här, det är faktiskt bara två månader sen!! Jag älskar våra årstider i Sverige!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards