Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Kavril - 6 april 2011 23:21

Har haft en visning ikväll igen, det duggar tätt nu.   Men jag känner i varje fiber av kroppen att jag gör för mycket.  

Det är svårt det där med att väga hur mycket jag ska göra för att må bra i själen, jämfört med hur mycket den trasiga kroppen klarar av.  Men det var en mycket trevlig kväll måste jag säga. Härliga människor!!! Det väger upp värken. Eller ja, nästan.  


Jag har ju haft Lillen hemma idag också, som vanligt på onsdagar. Jag åkte inte till öppna förskolan, för då hade jag definitivt iinte klarat av kvällen!

Men vi var ute idag på eftermiddagen, det trodde jag inte vi skulle kunna när jag hämtade tidningen imorse i spöregnet!!   


Imorgon är det ju både klass ett och klass två varningar utfärdade, det ska börja blåsa säger dom. Men här är det nästan vindstilla.... Lugnet före stormen?

Vi får det tyvärr väldigt ofta strömlöst när det blåser, så det är bästa att ladda med ljus till kvällen.  


Nu blir det till att försöka varva ner. Jag har verkligen svårt för det efter mina visningar. Det är en sådan urladdning för kroppen att den har svårt att komma i ro efteråt. Tre timmar med spänningar för att hålla ihop alla leder tar ut sin rätt.


Imorgon får jag besök av The big Boss på fm också, jag ska börja sälja till företag nu, och måste få en genomgång av förfarandet.   Det ska bli kul, hon är en väldigt älskvärd människa.  


Tog en massa mysiga bilder på Lillen idag, men ni ska få vila lite från dom, för jag orkar inte ladda över från kameran just nu. Men ni vet ju hur han ser ut vid det här laget?        

Ovido - Quiz & Flashcards