Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Kavril - 10 april 2011 21:45

Han var med pappa hos mormor och morfar när jag hade miljövisning idag, de var vid Tåkern och kollade fåglar. Var lite avis, även om jag hade det lika trevligt som vanligt på min visning!! 

Som vanligt tungt med kroppen och väldigt speedad, ävne om det börja avta med en massa mediciner i kroppen. Värken avtar lite, men inte på långa vägar så mycket som jag skulle vilja, men det kan jag leva med.  


Hade finbesök idag på förmiddagen, vi bjöd på lite smörgås och kaka, och det var så himla trevligt, härliga normala människor med en härlig energi!!


Nu väntar en ny vecka med nya äventyr, inga möten inbokade med FK eller AF, så en veckas andningshål.

Hoppas på att få ett beslut innan månaden är slut, men vågar inte hoppas för mycket. Man vet ju aldrig....

Ha nu en fin ny vecka!!    

Ovido - Quiz & Flashcards