Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Kavril - 25 april 2011 22:45

Jag är ganska nöjd med årets blomsterarrangemang. Hoppas det håller länge nu!! Jag brukar klara mina vårblommor en bra bit in på sommaren bara av att nypa av utblommade blommor hela tiden.     

Av Kavril - 25 april 2011 22:30

Det har varit lite mycket den här påskhelgen. Ja, väldigt mycket bra och trevligt så klart, men kroppen vill inte riktigt hänga med. 

Nu gör det ont överallt helt enkelt. Jag  brukar ju gå promenader varje dag, men inte flera timmar i sträck och inte vara igång hela dagarna. 

Det gör mej ganska ledsen att jag inte klarar av något så enkelt som att vara upprätt en hel dag. 

Visst har jag läst mej till att det ingår i sjukdomen, men det här är hemskt!

Det känns som om jag har sprungit maraton, två gånger om dagen. Lederna har svullnat upp och är inflammerade. Kul....

Men i och för sej, jag ska ju till neurologen på onsdag, kanske bra om jag är riktigt dålig då, för det går i skov. 

Ja ja, det har i vilket fall som hellst varit en underbar vecka för alla här, vädret har ju varit grymt!! Jag har ju njutit av varje minut ute i det fria, det är stärkande för själen.

Hoppas på en lika fin fortsättning på veckan, men det ser ju som att det ska hålla i sej. Härligt!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards