Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg under november 2010

Av Kavril - 15 november 2010 21:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 15 november 2010 20:38

Mår så himla dåligt just nu och har gjort i över två veckor. 

Kallsvettas ständigt och vet inte var jag ska ta vägen riktigt.

Det är skit att sluta med morfinpreparat!!!  

Av Kavril - 15 november 2010 09:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 15 november 2010 09:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 15 november 2010 09:33

Ja, det är ett media som jag faktiskt har blandade känslor för. Det är ju trevligt med alla gamla vänner och bekanta man har fått kontakt med, och alla nya människor man kan hålla kontakten med. 

Men när det används för att frysa ut och använda det som ett subtilt sätt att mobba, då vet jag inte riktigt. 

Det här med att blockera vissa användare är ju en jättebra grej att kunna göra, mot personer som faktiskt vill skada en. 

Men när det görs av andra anledningar, då vet jag inte riktigt.

Jag har ju FB för mina vänner, inte mina fiender. Jag tog bort en som jag har blivit väldigt osams med i helgen. Tog bort personen som vän alltså. H*n svarade med att blockera mej direkt. 

Jag menade inte alls att göra något som gjorde denna människa argare än h*n redan var, men som sagt, FB är för mina vänner.... 

Asch, mej gör det ju inget att h*n har blockerat mej, för h*n ser ju inte vad jag skriver heller då. Känns lite lustigt bara, att det blev så här. Hm.


Jag kommer förresten att lösenordsskydda en del inlägg från och med nu, eftersom det har blivit en massa tjafs om vad jag skriver, när jag skriver om hur jag känner och så. Nu har jag min blogg för att kunna skriva av mej, och jag lämnar ju aldrig ut namn och oftast inte ens kön, men en del tar åt sej så förfärligt och sen går och pratar så jävla mycket skit sen. Grrr, blir så irriterad. 


Så, vill ni ha lösenordet är det bara att fråga.   


  

Här vill jag gå idag, på min dagliga promenad. Bara regnet lugnar ner sej lite lite.   

"Min" skog. Love it!

Av Kavril - 14 november 2010 17:49

Idag har det varit regnfritt och ganska härligt väder. Lillen lyckades ju att lägga sej i vattenpölarna ändå, det är ju inte så svårt att hitta dom här!! Helt totalt vattensjukt i vår trädgård. Samma visa varje höst och vår. Tänk om man hade råd att dränera runt trädgården, det vore skönt!

Vi gick en sväng i vår skog, jag älskar min vagn som tar sej fram överallt. För idag gick vi i skogen, verkligen!!   

Men det var himla tufft, eftersom jag har feber och har haft det hela veckan. Benen bär inte riktigt. Helt darrig. Undrar när det ska bli bättre. 

Lillen har ju fått hosta som heter duga nu också. Efter tisdag och onsdag med 40 graders feber trodde jag han var bra i fredags. Men det verkar komma tillbaka. Vi får väl se.

Jag hoppas på en fin måndag med bra promenad väder. Jag måste gå varje dag för att kroppen ska hålla ihop. Jag kan ju inte träna i ordets rätta bemärkelse, eftersom jag då får inflammation i all ledvätska. Men promenader är gott både för kropp och själ. 

Själen behöver mycket nu känner jag. Jag  mår jättedåligt efter utskällningen jag fick. Syftet med den är fortfarande höljt i dunkel. Förstår inte riktigt, men h*n gjorde det fullständigt klart för mej att allt är mitt fel, som vanligt. Jag ger upp. 


Ja ja, vi firade pappan här idag iallafall. Frukost på bricka och ett litet paket med kort. Han är guld värd våran karl i huset!!    

Av Kavril - 13 november 2010 10:00

Att gårdagens utskällning inte gick åt bara ett håll, för det gör ju inga bråk. 

Ville bara säga det eftersom h*n läser min blogg. Ja, jag skällde inte, men nog svor jag en smula. ;)


Sitter här och vill gå ut en stund, men får se vad man orkar med idag. Man får ju klä sej ordentligt, det regnar här!!

Ah, får se hur jag gör. Gå ut nu eller när Lillen sovit middag.

Han har fått sådan himla hosta och har sovit ganska dåligt inatt. Och då sover ju jag också dåligt liksom. 

En slapparlördag alltså.

Av Kavril - 12 november 2010 17:34

Intressant.

Hur någon kan bli så otroligt arg att personen bara totalt skäller.

Som om jag vore mindre värd än andra.

Det kanske jag är? 

Men vilken upplevelse det var.

Som när jag blev mobbad i skolan.

Samma känsla.

Tack för det.

Ovido - Quiz & Flashcards