Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Kavril - 11 november 2010 23:27

Igen.

Mellan

  

och

  

Det kom verkligen från ingenstans idag.

Den grå på den svarta.

Blir så trött.

Stackars G som precis hade halkat och gått ner i split.

Tur att de inte slåss så ofta.

Och att det aldrig  är på liv och död.

Det är mer; jagskadödadejdinjävlafulapissråttaförjagärmanochbä
stivärldenochdetärintedu.

Typ något sådant.


Lillen har iaf varit ute en liten stund idag och återgår till sin vanliga vecka från och med imorgon. Blir nog skönt för honom att slippa mamma hela fm imorgon. 


Har väldigt ont idag. Överallt. Det brukar betyda väderomslag, så vi får väl se. Det stämmer inte alltid. 

Av Kavril - 11 november 2010 01:05

Fast, så var det ju ja.

Jag är ju redan knäpp!!!  


Kan inte sova.

Och det blir ju inte precis bättre av att jag känner hur mycket jag skulle behöva sova.  Som vanligt.


Så jag bytte bild längst upp i bloggen till en bild jag tog i slutet på september på min otroligt vackra klematis.

Kanske glädjer någon iallafall.   


Gör ännu ett försök att sova nu då.

Har så himmelens ont att jag skulle kunna jaaa, jag vet inte!!

Asch och fy och attans jädra leder.... Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards