Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Kavril - 9 november 2010 11:35

Den sprack, så nu slipper han åka till fabbo doktorn, lille Snobben. 

Nu är den ursköljd och rengjord och ser riktigt fin ut. (Undersköterske utbildningen kommer ju till nytta emellanåt!   )

Så skönt att han slipper det onda. 

Nu ska jag försöka vila en stund tror jag, Lillen har vaknat en gång i timmen inatt. Bubblat i sömnen bara, men jag vaknar ju och kan inte somna om!!   

Av Kavril - 9 november 2010 10:04

Hade skrivit ett långt inlägg om en annan sak. Tog bort den, eftersom jag inte vet vem jag kan lita på. Handlar om katten som vi fick avliva här. 

Nu börjar jag undra vad knäppskallen egentligen ville med den historien? Hmmm.  


Men måste iaf åka till vet med Snobben idag. Han har en analsäck som är som ett plommon, stackarn... Måste göra så ont!!!

Konstigt, för han har ju haft analsäcksinflammation förut, men då har den spruckit av sej själv. Men inte denna gång. 

Självklart ska det hända nu när det är klass ett varning utfärdat på vägarna  med. Blir till att köra försiktigt. 

 Nu blir det till att lägga in lite mer ved på elden så det inte blir för kallt här inne.


Ovido - Quiz & Flashcards