Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Kavril - 27 november 2010 23:02

Ja. Då var den dagen slut då.

Var ute med Lillen i förmiddags, efter min vila. Jag var tvungen att lägga mej en stund vid nio. Jag vaknade halv fem imorse efter att ha somnat vid två. Lillen vaknade halv sex. Tja, vad säger man? Morgonpigg liten sötnos?     


Jo, han sov lite på fm också, han var väl trött den lille busungen....     


Men jag var iaf glad över bra kläder som jag köpt till barnet, när det är närmare tio minus ute och blåser.  Nanook underställ, vantar och overall höll honom varm. Jag kan bli lite nojig över sånt annars. Att han blir kall. Så allt som oftast är han genomsvett stackarn.   Jag säger då det. 


Maten har gått bra idag också. Jag kör lite fusk och tar lite lite mjölkfritt smör på mina mackor. Annars har jag hållt den än så länge. Jag får väl se hur länge jag ska gå på det här. Jag kommer nog alltid att göra mitt bästa för att äta rätt och rent, men blir det för dyrt eller krångligt får jag tänka om kanske. Men hittills har det ju gått!   

Ska ju äta ett julbord den 10 december, men ska försöka hålla mej till det jag "får" äta så långt jag kan. Lite kommer jag väl fuska kanske.    Sen ska vi ju till Stubbegården och frossa den 18 dec, då släpper jag nog alla hämningar tror jag!!!    


Jag känner nu i hela kroppen att sömnen kommer blir tuff inatt igen, och jag brukar ha rätt, så vi får väl se hur morgondagen kommer bli. Jag skulle ju åka till en kompis och hämta och lämna grejor, och jag hatar att inte få sånt gjort. Bara för att kroppen säger ifrån. Asch. 

Av Kavril - 27 november 2010 22:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards