Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Kavril - 18 november 2010 11:39

Det är så himla jobbigt att ha sådan *fult ord* huvudvärk också.

Jag har ju alltid ont i nacke och huvud, men så ibland så sätter det fart i några veckor och dunkar riktigt i skallen.

Det är precis som om kroppen säger ifrån. Att den inte  orkar mer smärta. Hjärnan klarar ju inte vad som helst, det har jag läst mej till. Och att den kompenserar mycket för att klara av det. Det är ju därför jag har väldigt dåligt minne tex. Skönt att ha något att skylla på när man glömmer saker.    


Idag ska jag på bedömning igen, som sagt. 

Ska bli spännande att se hur det ska gå.

Mentalt är det jättetufft. 

Bli bedömd som på en ko auktion. 

Jag kanske är en kossa?   

En ful stackare i så fall, som ingen vill ha.  


Ska väl dra ut hundarna och ge dom lite mat, och sen försöka få i mej lite själv. Jag har fått stora sår i munnen igen, så det är inte så lätt. 

Men jag har ju en otrolig massa att ta av, så det är ju inte hela världen.   

Ovido - Quiz & Flashcards