Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Kavril - 15 november 2010 23:03

Den talar just om för mej att jag inte kommer att får sova så mycket inatt. 

Kroppen känns som om lederna är utbytta mot något i trä med sandpapper på. Ungefär.  

Jag har en stor förhoppning att det ska lägga sej lite med tiden, trots att det är  november och kallt. Jag tror på det. Faktiskt. 

Satt här och kollade på kort. Det var bra skönt i somras ni.   

  


Det här kortet tog en kompis (Maggan)  när hon var här och tog en fika. 

Det var så varmt, skönt och trevligt. 

Och det görs alldeles för sällan.


Varför ska det vara så svårt att få till träffar med vänner ibland? 

Emellanåt kan det ju ta flera månader, ibland år, innan man får till det!!


Är vi verkligen så upptagna? 

Eller prioriterar vi annorlunda?


Själv har jag svårt för det, eftersom jag lider av ganska låg självkänsla. Innerst inne tar jag för givet att ingen egentligen vill träffa mej, så det är ju ingen ide att bjuda någon heller. 

Ett stort problem jag har som jag jobbar hårt med att få bort. För man mår inte bra av att känna så. 

Man blir också känsligare för skäll och andra påhopp och reagerar då kanske med lite väl stor frenesi. Jag vet inte. Svårt det där.

Det märks att jag börjar bli trött och har väldigt ont, för nu bara bubblar jag på. 

Förlåt.   


Idag har jag bloggat så det brinner i knutarna här. Så kommer det nog inte bli framöver, även om jag nog kommer skriva en del.

När jag mår så här dåligt så är det antingen eller. 

Just nu är det eller.   


Tack ni som läser och god natt!

Av Kavril - 15 november 2010 21:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 15 november 2010 20:38

Mår så himla dåligt just nu och har gjort i över två veckor. 

Kallsvettas ständigt och vet inte var jag ska ta vägen riktigt.

Det är skit att sluta med morfinpreparat!!!  

Av Kavril - 15 november 2010 09:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 15 november 2010 09:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 15 november 2010 09:33

Ja, det är ett media som jag faktiskt har blandade känslor för. Det är ju trevligt med alla gamla vänner och bekanta man har fått kontakt med, och alla nya människor man kan hålla kontakten med. 

Men när det används för att frysa ut och använda det som ett subtilt sätt att mobba, då vet jag inte riktigt. 

Det här med att blockera vissa användare är ju en jättebra grej att kunna göra, mot personer som faktiskt vill skada en. 

Men när det görs av andra anledningar, då vet jag inte riktigt.

Jag har ju FB för mina vänner, inte mina fiender. Jag tog bort en som jag har blivit väldigt osams med i helgen. Tog bort personen som vän alltså. H*n svarade med att blockera mej direkt. 

Jag menade inte alls att göra något som gjorde denna människa argare än h*n redan var, men som sagt, FB är för mina vänner.... 

Asch, mej gör det ju inget att h*n har blockerat mej, för h*n ser ju inte vad jag skriver heller då. Känns lite lustigt bara, att det blev så här. Hm.


Jag kommer förresten att lösenordsskydda en del inlägg från och med nu, eftersom det har blivit en massa tjafs om vad jag skriver, när jag skriver om hur jag känner och så. Nu har jag min blogg för att kunna skriva av mej, och jag lämnar ju aldrig ut namn och oftast inte ens kön, men en del tar åt sej så förfärligt och sen går och pratar så jävla mycket skit sen. Grrr, blir så irriterad. 


Så, vill ni ha lösenordet är det bara att fråga.   


  

Här vill jag gå idag, på min dagliga promenad. Bara regnet lugnar ner sej lite lite.   

"Min" skog. Love it!

Ovido - Quiz & Flashcards