Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Kavril - 10 november 2010 23:05

Ja, här hostas det och harklas det på alla sätt och vis. 


Dels för att vi är förkylda. Lillen har haft över 40 grader, som jag skrev om, men har legat på runt 38 idag. Mycket piggare!! Men har så klart börjat hosta istället. 

Hoppas ändå på lite sömn inatt. 

Jag behöver verkligen sova till jag vaknar av mej själv. Ja,  nu vaknar jag ju en gång i timman ungefär, av smärta, men det är ingen hit att bli väckt en gång till, däremellan. Helt slut idag. Otrolig tur att Lillen var lika slut så vi kunde sova ifatt under dagen. Hehe.


   Saknar det här. 







Av Kavril - 10 november 2010 10:50

När han ligger här i soffan bredvid mej med över 40 i feber gör det ont i min själ! 


Blanka ögon som tittar lite så där frånvarande. Vill inte äta och man får trycka i honom vatten. 

Sover jättemycket.

Mammas lilla pojke är sjuk!!!

Nu har han haft så där mycket feber sedan igår kväll. Verkar som om det vänder nu, så jag hoppas på det.

Han hade ju annars velat gå ut i snön idag kan jag lova!!!  


Fast jag hade glömt hur mycket snö som fastnar i oklippta pudeltassar.... 

Blir till att bita ihop smärtan och klippa hund sen.     

Ovido - Quiz & Flashcards