Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Kavril - 28 november 2010 13:40

   Här har vi varit ute en stund, både i trädgården och på promenad och nu väntar dom på att få komma in. 

Här blir det ganska häftigt är det blåser och snöar, för vi har drivor på över en meter på flera håll och ingen snö alls på annat håll. Som här utanför dörren blir det knappt någon snö men några meter längre bort blir det stora drivor. 

Härliga vintern!!! 

Av Kavril - 28 november 2010 12:14

,,,så är du en del av problemet. 

Ännu en bra grej från Dr Phil.   


Av Kavril - 28 november 2010 12:09

När Lillen vaknar ska vi väl ta tag i snövädret ute och åka på skyltsöndag ändå. 

Vi tar Mjölby den här gången, vi har inte varit där förut. 

Jag gillar det här vädret, även om det gör livet lite svårare för mej.

Lederna mår ju inte bra alls, men det är så himla vackert ute ju!!   


Ja, sen har jag färgat håret, mahogny brun blev det. Knappt det syns, eftersom jag har fått mörkare hår med tiden, jag tror ju fortfarande att jag är råttfärgad i håret, fast jag är ljusbrun.  

Ha en bra dag i det vita landskapet alla!!

Kram

Av Kavril - 28 november 2010 00:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards