Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Det går i trehundra blås!!!

Av Kavril - 30 januari 2011 23:43

Ja så känns det just nu, men det är skönt samtidigt.

Har haft miljövisning idag och det var så himla trevligt och givande!!

Vänner är gött, som man säger här i Östergötland!!  


Men som vanligt kommer det surt efter. Känns ibland lite hopplöst att man inte kan få vila lite från smärtan. Men den kommer med förnyad kraft så fort jag gör något.  

Men, det är värt det faktiskt. Jag får så mycket ut av det. Positiv energi. 

Jag lever på det just nu när smärtan river i min kropp. 

Men blir lite förbannad på det också, måste jag erkänna. 

Så mycket morfin och så lite smärtlindring....  

Men jag är nöjd med det lilla jag får.   

Det är så skönt att komma ut bland folk ibland, särskilt när man får så mycket positiv feedback. Människor är underbara!!   (Ja, ni som följt min blogg vet ju att inte alltid det stämmer men....  ) 


Ha en fin ny vecka alla!!!

Nu blir det förhoppningsvis   

 
 
Ingen bild

Liselott

31 januari 2011 07:53

Hallå! Roligt att läsa att visningarna går bra. Kanske något som går att kombinera med arbförmedlingen/f-kassans påhitt om åtgärder?! Hoppas du fick några timmars sömn i din nya goa säng! En kort tur på långfärdsskridskorna blev det igår huvudet ville mer än kroppen så idag blir det att vila. Ha det gott kram Liselott

Kavril

31 januari 2011 23:50

Jag har tagit upp på AF att jag gör detta, men de är införstådda med att det än så länge är på hobbynivå. Jag kan inte sätta någon press än, mer än den jag sätter på mej själv. Men de är nöjda över att jag försöker. ;)
Ja tänka att huvudet JÄMNT vill mer än kroppen... Här är det illa nu, lite för många visningar lite för tätt... Men själen mår bra! ;) Kramar!

 
Ingen bild

Ann

31 januari 2011 12:32

Hej på dej.
Det var jättekul igår .
Det var en jättebra visning du höll. Kanon.
Det märks att du själv är intresserad av produkterna du säljer.
Hoppas du får en bra dag.
Kram på dej.

Kavril

31 januari 2011 23:46

Ja det är ju alltid lättare att sälja saker man tror på och ser att de funkar, men jag älskar detta! Härligt att du gillade visningen, det gör gott i själen det. Det är ju alltid nice att komma hem till er, ni värmer! :) Kramar!

 
sus

sus

31 januari 2011 21:14

Visst e det så att man mår gött av att ha att göra, även om man inte alltid mår så bra lla ggr, så piggar dte faktiskt upp lite iaf. -Förresten...Nu väntar jag med spänning på mina tvättnötter, som jag beställt i dag :) kram, kram

http://dusisus.bloggplatsen.se

Kavril

31 januari 2011 23:45

Neeeej vad kul!!!!!! En till som väljer att spara på miljön och plånboken med tvättnötter!! Spännande! Du måste berätta vad du tycker sen, jag älskar mina, det funkar ju! Kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards