Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Kavril - 21 januari 2011 20:49

   Här en bild på Isländska klacken i matchen mellan Island-Norge. Det var mäktigt kan jag tala om, att sitta så nära den!! Det var så häftigt!!  

Jo, nu pratar jag handboll igen.   

Av Kavril - 21 januari 2011 20:44

Med ett glas vin, eller två.   

Jättesur liten kille har vi här, som är totalt övertrött, men han somnar nog snart skulle jag tro. 

Härlig avslutning på en bra vecka, även om jag har jätteont! Kroppen vill inte riktigt samma sak som jag just nu, men jag måste få göra saker som jag tycker om och blir glad av, även om det gör ont i slutändan.   

Kollar fifth gear just nu, vi gillar ju bilar både jag och gubben, och det är ju tur det.   


Ha en fin helg alla, här har det snöat lite, men det blir det nog inte mycket med.

  

Av Kavril - 21 januari 2011 00:25

Ja handbollen var precis så häftig att se på plats som jag hade tänkt mej!! 

Glömde såklart kameran men tog lite bilder med mobilen, kul att ha det sen tänkte jag.   

Nu är jag så där totalt helt slut igen, men så uppe i varv att jag vet att jag knappt kommer kunna somna. Så var det i tisdags efter min  miljövisning. Bara vände och vred. Men snart blir det min sköna, underbara säng och sömn!!  

Skriver mer imorgon, om jag har något intressant att berätta såklart.   

Ovido - Quiz & Flashcards