Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Kavril - 29 januari 2011 20:32

   Älgarna hade haft race på vägen.

   Hundarna blev som tokiga och spårade överallt!! G var i himmelriket!!  

   Älgspår i närbild. Tänk att skogens konung just gick här va? 

   Här har jag just gått igenom en mindre skog och så öppnar det sej....

   ...till detta vackra!! Jag älskar verkligen "min" skog!!

   Sen går man vidare med skogen på ena sidan och stora fält på andra, där jag nästan alltid ser olika djur.

   Alla tre hittade ett särskilt luktställe.... En tjej tro? 

   Fältet. 


Det är här jag går ut och laddar mina batterier. Jag skulle inte överleva i stan, så är det bara.

När jag har så här ont, som jag har nu, är det här mitt sätt att hämta andan och fylla på mina depåer. 

Visst är det vackert?   

Av Kavril - 29 januari 2011 18:10

Attan så fort den här dagen gick!!

Guben tog med sej  barn och hundar ut så jag fick städa ifred. Jag tog i lite mer än jag klarade av såklart, men det är skönt att jag fick lite gjort. 

Mina nya städgrejor underlättar betydligt, det är på gränsen till roligt att städa nu för tiden...   


Nu blir det lördagsmys med Tacos. Igår blev det inget särskilt, så vi tar det idag istället.

Laddar också för miljövisning imorgon em hos en kär vän.

Veckan har varit så rolig!! Två visningar hos vänner som man träffar alldeles för sällan. 

Nästa vecka blir det en visning hos en gammal skolkompis som jag inte träffat på tjugo år, drygt. Hon var här för ett tag sen, kan inte fatta att det har gått över tjugo år!!! Jag känner mej inte så gammal, utom rent kroppsligt då... 


Nej, nu steka köttfärs och skära sallad och grönsaker. 


Ha en fin lördag alla!!  

Ovido - Quiz & Flashcards