Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Kavril - 25 januari 2011 22:39

Ja då har jag Lillen hemma hos mej, hela dagen! Jag har förlängt de andra dagarna lite och har honom hemma varje onsdag. Får se hur det går, det känns i kroppen...

Men det är ju också underbart att få rå om honom, mammas älskling.   

Ska kika in på öppna förskolan i byn igen, det är jätte längesen!! Min goa vän håller ju i det och det är trevligt att träffa henne också. 


Men det blir tidigt så jag hoppas kroppen hinner komma igång innan vi måste åka. Den är väldigt öm och stel efter natten, och så är det varje morgon. Jag får väl stretcha!!   


Nu har jag tittat på handboll hela kvällen, så nu blir det lite Evony, sen sängen tror jag. 

Sverige förlorade mot Danmark, men är ju klara för semifinal ändå. Så fredag viks även den till handbollen.    Tur att det är slut på söndag, så jag får vila tv ögonen lite.   


Ha det gott alla och sov gott inatt. 

    

   Hoppas på att slippa detta inatt.( De har så söta smileys här på bloggplatsen. )

Av Kavril - 25 januari 2011 16:49

Ja ikväll blir det helkväll, tre matcher på rad, avslutas med Sverige-Danmark. 


Har haft finbesök här idag.   Nico fick sej en lekstund med Azka, en jättesöt tjej, tycker både han och jag. Men vad dom lekte!! Härligt att se!! 

Verkar också som om hormonerna lugnat ner sej på honom, hon skulle snart gå i löp, och ändå var han inte intresserad. Tänk vad skönt det vore om det kunde gå åt det hållet så fort! Och spänningarna släppa här. Ja, det är ju inte spänt alls mellan bråken, men ni fattar va? Det är nog jag som mest spänd, emellanåt. 

Jag ser potentiella tillfällen för bråk och ser då framför ögonen hur det såg ut. Även om de inte spänner sej ens. Jag vet. FEL! Men det var inte kul. Inte kul alls....


Men nu blir det tv igen.   

Ovido - Quiz & Flashcards