Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 31 januari 2011

:)

Av Kavril - 31 januari 2011 23:53

Vilken trevlig kväll jag har haft!! Miljövisning hemma hos en väninna.    Härlig familj har hon också, förutom trevliga vänner.   

Men nu har jag illa illa ont igen, eller rättare sagt, det är bara lite värre än det var igår.    Men, som sagt, själen mår bra nu, även om min stackars hjärna inte är van vid allt detta tänkande....   Bra att träna den lite... *harkel* (Det behövs)


   Idag gick jag en väg i skogen som jag inte kunnat gå på hela vintern nästan, det har varit för mycket snö....

Ja just det, som om det var mycket mindre nu då!!!   

   Det var 5 cm skare med sisådär 50 cm snö under!!!

Men jag kan ju säga att jag och hundarna fick dagens motion iallafall!!!   Vem behöver löpband med sådan här natur utanför knuten!!!   


Nu ska jag verkligen försöka varva ner, låta morfinet göra sitt och sen försöka sova sju kvart i timman.   

  

Ovido - Quiz & Flashcards