Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Kavril - 17 januari 2011 22:07

Ja nu så är det klart inför imorgon, när alla kommer. För jag hoppas så klart att alla kommer.   

Blir ju några som jag inte träffat på många år, det ska bli kul!! 

Gjorde min pastagratäng så den är klar att värma, det hinner jag inte gör imorgon. Bakade en chokladkaka, som jag sa, a' la LCHF. Kanske passar någon i smaken iaf, den var god tycker jag. 

Så, som vanligt kom smärtan som ett brev på posten. Medicinerar och hoppas på det bästa.   

Jag ska ju hålla min första miljövisning imorgon också ju...

Hoppas min älskade kan snarka lite tyst inatt så jag kan sova.    (Annars kanske jag spelar in honom igen....)  


Kram alla och så hörs vi kanske imorgon, jag kanske blir för trött efter allt. 

Av Kavril - 17 januari 2011 14:34

Idag fick jag stoppa in hundarna i bilen och åka till Skänninge för dagens promenad. Det är helt enkelt totalt livsfarligt att försöka gå här.   

Isgata överallt!! Men kommer man bara till asfalt så ser det betydligt bättre ut, så jag gav mej av till metropolen...   

Jag skulle ju ändå handla till miljövisningen imorgon. Det blir pastagratäng a' la GI. Jättegod. Och så kan jag göra den idag, för imorgon finns inte en chans att hinna det!! 

Hundarna skötte sej faktiskt bra i byn. Utom Nico som är väldigt tråkig när han ser andra hundar, och då visar han hur stark han är i psyket. Han skäller och piper och bär sej åt,, och tyvärr är det svårt att få ordning på det när jag har tre hundar. Han nästan utnyttjar det. Typ. 

Men jag fick ju ett tips om klickerträning, som lite hjärngympa för dom, och det funkar jättebra på Nico. G däremot tycker nog att han kan få den där godisen utan att göra något alls.    Han är rolig han...


Nu är det lite städning kvar, det tar ju så förbaskat lång tid för mej, eftersom jag får vila hela tiden. Det gör för ont helt enkelt, då måste jag ta en paus. 

Men, det ska bli klart till imorgon!!  

Ovido - Quiz & Flashcards