Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Kavril - 14 januari 2011 22:32

Ja, han spydde i morse, Lillen.. På hela sej, overallen och barnstolen i bilen. Hjälp tänkte jag direkt, vinterkräksjukan!!! Men det blev inget mer sen. Lite trött och lite lite lös i magen en gång, men nej, inte mer. Konstigt, men skönt att det inte blev något mer. 

Imorgon ska vi iväg med bilklubben igen. Jag har bestämt mej för att totalt ignorera honom som är dum och fryser ut. Han har väl stora problem själv, och kan behålla dom!! 

Det ska bli trevligt i vilket fall, det har jag bestämt!!  


Har väldigt ont idag, så det blir inte mycket mera skriva, för det gör ont. Tänk va, det gör ont att sitta vid en dator och trycka på tangenter... Sorgligt. 


Men jag har bjudit två till till min miljövisning jag har på tisdag. Det ska bli så himla kul att få hem lite folk och ha trevligt. För det blir det väl va?  


Ha en fin helg alla!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards