Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Kavril - 13 januari 2011 23:10

Visst har den inte varit helt tokig, denna torsdag. Men det har varit ganska tungt. 

Var ju först på AF för möte om min framtid. Eller snarare om mina närmaste månader. 

Det verkar som om jag kommer få ta det försiktigt och i min egen takt, som tur är. Det känns bra, hittills. Det kan ju ändra sej, men jag tar inte ut något i förskott. 


Jag ska ju som sagt börja sälja igen, och tränar lite på att använda sakerna jag ska sälja. Det innebär att städa, som jag faktiskt tycker/tyckte är/var kul, fram till jag blev dålig iaf. Men jag tycker det är ganska kul. Jag gillar omedelbart resultat. 

Men fy attan vad jag får sota för det. Idag har så otroligt ont!! Men jag ger mej inte helt enkelt. Så är det bara. Vila några dagar, sen är det bara att köra igen!!   


Lillen har varit på hugget idag kan jag tala om! Inte varit så mycket arg, men han har varit, typ, överallt!!! På väggarna också, tror jag.   

Här kommer en bild på honom och Nico, på promenad. Sötisar. 

   Sånt här behöver både Lillen och hunden kan jag tala om. Annars klättrar de på väggarna båda två...   


Imorgon blir det att bara ta det lugnt, till jag hämtar på dagis. Underbart.  Då kanske jag hinner vila lite. Jag behöver det. Har inte gjort det på hela veckan och det känns. Behöver "nanna middag" som dottern så fyndigt talade om för mej att jag gör...   


Nej, nu är jag fullproppad med morfin och har så ont att jag kreverar. Skriver mer imorgon. 

Kram och gonatt alla.     

Ovido - Quiz & Flashcards