Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Kavril - 16 januari 2011 23:30

   Här en bild från en av våra fjällvandringar. Mattes kärlek. Min G. Jag vill verkligen inte göra mej av med honom. På något sätt alls. Tänk om det är precis vad jag måste göra? Finns det någon i vårt avlånga land som skulle vilja ha en sådan underbar hund tro? Som kan ge honom världens bästa liv? 

Jag bara gråter. Han är min stora kärlek. 

Detta ska lösas. Det bara måste det. 

Av Kavril - 16 januari 2011 18:45

Men jag spelade in min man när han snarkade inatt!!!   Han påstår ju, med glimten i ögat, att han minsann inte snarkar.    Ja ja, säkert... Nu har jag beviset inspelat minsann!!! Mwoahahahahaha. 


Annars har vi tagit det mest lugnt idag. Gjorde kålpudding till middag, det är så himla gott!! Hederlig svensk husmanskost.   


Har gjort iordning lite inför min miljövisning på tisdag. Det kommer ganska många barn, det är ju bra om de har någonstans att vara när visningen pågår. 

Det ska bli så spännande, det är min startvisning, sen börjar jag direkt att sälja själv. 

Företaget har riktigt bra grejor som funknar!! Mikroorganismer som städar åt en, perfekt! Ja det ska bli jättespännande.    


Nu blir det kvällsgöra här, Lillen är inte på sitt bästa humör, vi valde att inte gå ut i spöregnet idag, och han behöver gå ut, lille mannen. Så jag kan nog inte räkna med att sitta här framför datorn....   


Ha det gott!! 

Ovido - Quiz & Flashcards