Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Kavril - 11 januari 2011 22:18

Iallafall när man har barn. För det är då man ser hur fort det går!!!

   Ett år sen ungefär. 

   Mammas stora kille!! Han är ju bara så underbar!! 

Ja utom ikväll just då...    Sova? Nej då, det behövs väl inte när man är två bast och nyss börjat på dagis igen, efter ledighet.   

Han somnade minsann till först, men vaknade direkt när vi la honom i sängen. Jag skulle precis ringa en kompis när han vaknade igen... Det är bara att ringa imorgon istället. 


Har många tankar som jag hade tänkt att skriva ner, men jag orkar faktiskt inte. Imorgon är det möte halv nio och på torsdag ett möte till klockan tio. 

Sådant har jag jättesvårt för. Både kroppsligt och mentalt. 

Men det måste gå, annars får jag väl spö av staten.  

Det får jag ju ändå nu i tre månader. Utan pengar. Sparka på dom som redan ligger bara, gör det! 

Men det som inte dödar mej gör mej starkare.   


Nej, nu kolla min Evony, sen blir det sängen. Jag skriver visst sent varje dag nu för tiden...   

Av Kavril - 11 januari 2011 00:49

Att jag har för ont för kunna sova inatt. Jo, lite kommer jag väl kunna sova, men inte som jag vill. Hela natten.

Jag får nöja mej med det jag får i sömnväg helt enkelt. och inte ta ut en massa i förskott, som jag envisas med att göra hela tiden....  


Natti natti.   

Ovido - Quiz & Flashcards