Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Kavril - 1 januari 2011 23:31

Hur ska det här året bli tro?

Det känns lite jobbigt med allt negativt som jag vet "for a fact" ska  hända.

Sen känns det jobbigt med allt som jag TROR ska hända, som är negativt. För det är aldrig bra att tro att det ska bli dåligt, för då är det lätt att det  blir det sen. 


Jag har bara en känsla av att det kommer att bli tufft. Vänner som jag trodde jag hade som har svikit och sårat mej djupt året som gått, hur ska det gå detta år?


Asch, inget att gräva ner sej över. Eller jo, det gör jag ju fast jag behöver ju inte dela med mej av skiten till alla andra.


Jag ger inga nyårslöften, men jag kan ändå lova mej själv att ta hand om mej själv så jag kan ta hand om mina kära. Så gott jag kan.

Sen får väl de där som bara vill såra och söndra hålla på bäst de vill. 

En del av dom slapp ju att träffa mej i jul, precis som de ville ha det. Jag vek mej och stannade hemma när de andra åkte. Jag orkar inte helt enkelt. Men nu tror h*n att min man är på dennes sida. Ja det kan h*n ju tro. 


La ju av att sälja Tupperware också. Jag kände att jag bara förstörde för gruppen. Presterar man inte så drar man ner gruppen, så är det när man jobbar så där. 

Tänk, inte ens det skulle jag klara av. 

Lite deppig början på året, men det är lite mycket nu. 

Det kanske ska vara så här.

Jag vet inte.

Ovido - Quiz & Flashcards