Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Kavril - 15 januari 2011 22:38

Ja, vi fick faktiskt ge oss vid ett ställe. Det var bara att ge upp, och då ser det illa ut!! Men när snödjupet är sisådär 70 cm en meter så går det inte... Men vi försökte!!!   

Ska tillägga att jag personligen inte skottade snö, det överlät jag till grabbarna...  

   Vi fick backa nerför backen, allihop. Men kul var det ändå!!!!     


Jag får skitont av att åka på sånt här, men det är det värt emellanåt. Det är så himla kul!! Men såklart, det är ju ännu roligare att köra själv. Min bil står i garaget för lite kärlek, men den kommer snart ut för lite luftning. Hehe. 

Nu är det snart kväller för mej känner jag. 

Det tar på kroppen att göra sådant här, och jag har fått köra på med en massa mediciner, men som sagt, det var det värt!!   

Av Kavril - 15 januari 2011 18:15

Kommer mer när handbollen är slut, men så här kan det se ut när man blir vinschad upp när man sitter fast.   

   Och ja, det är vår bil som dras upp...  

Ovido - Quiz & Flashcards