Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Kavril - 24 januari 2011 23:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 24 januari 2011 22:41

   Öland 2010. Ja, varmt och skönt för min kropp. Längtar INTE till Öland, men liiiiite till sommaren ändå.    Kroppen gillar värmen. Och jag också så klart, men jag älskar ju vintern också!!


Ja, annars då? 

Jo visst, handboll så klart.   Men det är ju bara jag som är intresserad, så jag ska försöka sänka min handbollsfeber lite.   


Har lite att berätta som jag lägger i skyddat inlägg, men just nu är jag en smula förbannad, så jag väntar till jag lugnat ner mej, så ni som kan läsa det slipper det värsta...


Kram alla och så sover vi gott allihop!!!

    

Av Kavril - 24 januari 2011 14:46

Helgen bara flög iväg och försvann!!  

I lördags var vi hos vänner på fika, det var trevligt. De ska ha sitt första barn snart och Lillen visade sej från sin absolut bästa sida. Vilken tur va?   


Igår hade vi middagsgäster här. De går igenom en svårt tid nu och jag älskar att kunna göra saker som gör människor glada. (Även om en del nog tror det motsatta)


Veckan som gått har varit tuff för min kropp. Mycket att göra och halt ute. Det gör att jag har så himla ont nu igen, även om det är överkomligt, eftersom jag mår bra rent mentalt!  

Det känns bra att kunna uträtta saker och ha en uppgift i livet,  utanför familjen. Det där med att känna sej behövd, som jag skrivit om tidigare i bloggen. 

Sen gör ju min handbollsfeber sitt till också.    Jag gillar handboll, väldigt mycket! Det är bara det och friidrott jag kollar på. Så jag njuter i fulla drag nu när det går bra för Sverige, bara att passa på.


Den här veckan är det lite att göra också. Möten med AF såklart. Annars blir jag utan pengar helt, och det går ju inte! Jag får ju nästan ingenting iofs, men det lilla gör ju sitt till ändå. Antar jag... Suck. 


Nu en promenad med hundarna innan jag hämtar på dagis och åker och handlar lite. Ekar i kylen. 

  

Ovido - Quiz & Flashcards