Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Trist...

Av Kavril - 30 januari 2011 00:42

Inte en kommentar på mina kort.....

Det kanske inte är så intressant med mina promenader alltså?  

Asch. 

Egentligen. Vem är intresserad av det? 

Alla kan ju inte tycka att djur och natur är kul och intressant. 

Haha, så är det ju. 

Jag är nog lite konstig som älskar naturen utanför knuten.   

Eller det kanske är tur det förresten, eftersom jag bor som jag gör.   


Nu är det sängen nästa med förhoppning att få sova några timmar.

Dagen har varit väldigt smärtframkallande, om man kan kalla det för det. 

Ligger väldigt högt på VAS skalan. Nära 9. Inte bra. Jag har ändå tagit ganska mycket morfin.   

Men. Jag hoppas på att få sova åtminstone 8 timmar. Det vore guld!!!

Imorgon miljövisning, KUL!!!!  

Sov gott!

  

 
 
Ingen bild

Maria Lindgren

30 januari 2011 22:07

Hej Anna! Vill bara säga att jag ofta läser din blogg och tycker den är trevlig att följa. Lider med dig att du har så mycket smärta, men på något sätt lyckas du se positivt på saker ändå. Kram Maria Lindgren

Kavril

30 januari 2011 23:41

Åh tack Maria, det värmer!1 Jag försöker verkligen och kämpar för mitt liv. :) Kram!!!

 
sus

sus

31 januari 2011 21:16

..Eller så är det just därför du bor som du gör ;) För att du älskar naturen :) Din "stackare" med all j.vla värk :( Hoppas du får lite sömn iaf. kram

http://dusisus.bloggplatsen.se

Kavril

31 januari 2011 23:44

Jo visst är det så! :) Sen försöker jag att inte tycka synd om mej, men emellanåt blir det lite för mycket...
Tack för ditt stöd!!! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards