Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Blir snart tokig....

Av Kavril - 26 januari 2011 00:56

Sitter här med total smärta, mitt i natten. Har stoppat i mej morfin i en dos som skulle vara en överdos för gemene man.

Men jag, jag har lite rus bara, och ändå ONT!!

Jag brukar vänta ut smärtan lite innan jag går och lägger mej, eftersom jag annars bara ligger och spänner mej och ändå inte kan sova. Men inatt får jag nog ge upp och gå till sängs ändå. 

Jag trampade snett i den frusna snön härom dagen, och knäckte till både rygg och nacke. Det räckte. 

Suck....

Säger som vissa släktingar säger till mej; Det är inte mycket med dej du *****.... 

Nej. Jag vet.....

 
 
Cecilia

Cecilia

26 januari 2011 01:26

Usch, de låter inget vidare :-/ Hoppas du blir bättre.

http://www.ceciliadarling.se

Kavril

26 januari 2011 22:53

Tackar! Jag brukar gaska upp mej bara jag får "gnälla" lite!
;)

 
Maddo

Maddo

26 januari 2011 08:40

Hur känns det idag vännen?

Jag måste bryta röstvilan idag, håll tummarna för att det går bra ändå! Känns så otroligt jobbigt att hålla käften... Validering och arbetsintervju är ingenting jag bara...skiter i heller.. :S Därför måste jag bryta vilan idag. Annars kan jag säga att jag mest bara sover.. ;)

KRamar

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

26 januari 2011 22:52

Jaa, sov bort allt och ta det lugnt!!! Jag höll alla tummar jag har, vilket ju är en och en halv. ;)
Tänker på dej!!
kramar!!

 
sus

sus

26 januari 2011 10:58

2Häst dos" morfin å ändo ont :( Stackare, då har man oont !! Hoppas ändo du fick lite sömn tillsist. kram

http://dusisus.bloggplatsen.se

Kavril

26 januari 2011 22:51

Jo då, jag sov faktiskt fem timmar, till slut! Tackar gud för min underbara säng, det var värt alla lån i världen!!
Och jag har tagit samma dos ikväll med förhoppning att få sova lite mer! :)
Kram och tack för stödet!!

 
Ingen bild

Famse

26 januari 2011 11:35

Vilken tur att det är mer med en människa än en kropp..det kanske inte e mycket med dig, fysiskt...men desto mer själ o sinne :) kram

Kavril

26 januari 2011 22:50

Tack min vän, det värmer att höra det!! Stor kram och så hoppas jag vi ses snart!!

 
Ingen bild

Liselott

26 januari 2011 14:06

Hallå! Hoppas du känner dig bättre idag och att natten bjuder på sömn. Känner igen hopplösheten när kroppen inte kan slappna av. Själv har jag radio/mp3 under kudden och tar fram för att skingra tankarna! Jag känner stress/oro inför ögonundersökningen på tisdag....men det ska bli skönt att få ett svar vad min dimmsyn beror på! Vilka mysiga onsdagar du och lilleman kommer njuta av =) absolut värt att prova. Vad än släkten tycker så är du en KÄMPE <3 Kram Liselott

Kavril

26 januari 2011 22:48

Tack tack!! Jo, den där stressen som man känner är sååååååå jobbig!!
Jag fattar att du är stressad över ögonundersökningen, jag håller tummarna för att du får reda på vad det är.
Ja, vi har gått på öppna förskolan innan han började på dagis, så vi har varit där förut, men det är lite skönt att träffa andra föräldrar. :)
Jag känner mej inte alltid som en kämpe, och sårande ord går direkt till själen ibland...
Kram!!

 
Ingen bild

Anki

26 januari 2011 18:34

Jag hoppas det är bättre med dig idag. Du har haft flera dagar nu som har varit jättebra så låt inte detta sänka dig. Lev på känslan från de bra dagarna och var rädd om dig när du går. Har du hört talas om Dr Brian i Karslskrona?

Kavril

26 januari 2011 22:45

Nja, inte så mycket bättre rent smärtmässigt, men jag mår lite bättre annars, och då är smärtan lättare att bära...:)
Nej, Dr Brian har jag inte hört om, vad gör han? Ska Googla genast!!
Tack för allt stöd. Kram!!

 
Cecilia

Cecilia

26 januari 2011 23:20

Så bra att den värmde :) Hehe...

Tack :) Ja men gör det. Skönt att få ur sig de sakerna. Skulle gärna skrivit såååå mycket mer men det blev liksom inte av, skrev mer i all hast.

Kram!

http://www.ceciliadarling.se

Kavril

26 januari 2011 23:23

Ja vissa dagar är ju såna! =)
Kram!!

 
Ingen bild

Pelle

27 januari 2011 12:23

Dr brian maila anki hon vet vem det är så kan du nog få mailen till honom

Kavril

27 januari 2011 15:29

Det ska jag absolut!! Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards