Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Som en urvriden disktrasa.....

Av Kavril - 19 januari 2011 00:01

  Ja så känner jag mej nu. Men på ett positivt sätt. 

Mår så himla bra av att ha en hel dag med positiv feedback och trevliga människor. 

Hemma visningen gick super! Det är ju lite speciellt när ens vänner träffas. Iaf mina, för de är så himla olika, precis som jag vill ha det!! Underbara människor!!     

Sen hade jag ju min första egna visning i min gamla hemby. Väldigt häftigt måste jag säga. Men det gick såååååå himla bra!!!    Det känns så bra alltihop. Chefen är jättemysig. Jag gillar det här med att jobba hemma hos folk. 

I och för sig har jag ju nu så ont att jag tror jag ska skrika, men det är det värt!!! Tänk vad trevligt det är att få höra att man är duktig, verkar kunnig och är proffsig. På ett helt nytt jobb? Underbart! Det är värt lite extra morfin och lite extra smärta. 


Men nog är det korvstoppning i min stackars skalle nu...  Min hjärna är iinte van vid att behöva tänka och lagra en massa ny information. Men det går! Klart jag missar en del, men gästerna tyckte jag skötte mej utmärkt, det är huvudsaken. Bara nu chefen blir nöjd också...   

Beställningen skickar jag in imorgon, det skulle nog bara bli fel om jag satte mej med det nu.... Totalt stopp nu i min skalle...   


Ha det!!

    

 
 
sus

sus

19 januari 2011 08:43

God morron ;) Å va skoj att allt gick bra, visst mår man bra av att få possitiv feedback och uppskattning -Sånt kan man leva på länge. kram

http://dusisus.bloggplatsen.se

Kavril

20 januari 2011 07:27

Jag börjar lära mej att ta till mej och njuta!! Kram!!

 
Ingen bild

Liselott

19 januari 2011 09:10

Hallå!! Du "låter" så stark, glad å positiv =) härligt att läsa! Njut av känslan. Klart DU KAN!! Värken ja....den ökar här också. Kram Liselott

Kavril

20 januari 2011 07:26

Ja jag lever på den vågen och hänger med och njuter! Trist att du också blir sämre nu... Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards