Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Ser det halt ut eller?

Av Kavril - 10 januari 2011 20:26

   Just här är det inte så farligt, i min skog. Det kör ju inte så  mycket där så det blir inte så packat. 

Men för att ta mej dit måste jag gå här.

   Här behöver man heta Snobben och väga tre kilo och ha fyra ben med klor på tassarna för att kunna springa!!   Ja, det är han där framme!!! Hehehe.

Nico håller sej till lite makligare takt, han har redan halkat en massa...


Men det var ändå skönt att vara ute en timma, även om jag saknar mina skidor. Det går inte åka skidor nu, det är för halt. Och gå med isdubbarna gör mej säker, men jag får jätteont!! Givetvis... 

Jag får vara glad över att jag har kunnat röra lite på mej, utan att få jätteont.   


Jo, jag har ändrat lite på layouten på bloggen. Kände för att ljusa upp den lite nu när det blir ljusare för var dag som går. 

Blev det bra? Lätt att läsa? 


Jag har gått fram som en virvelvind med klippmaskinen här och idag var det Snobbens tur.    Bilder kommer.... Så ni får er ett gott skratt.    Mattes älskling. Han ser lite kul ut när han är nyklipppt... Hehehe. 

 
 
Ingen bild

Ann

10 januari 2011 20:47

Hej på dej.
Jo det ser bra ut och är lätt att läsa.
Är bättre att du tar på dej skridskor ser det ut som.:)
Ha det gott
Kram

Kavril

10 januari 2011 22:41

Jag funderade på längfärdsskridskor faktiskt! :) Bra att det ser bra ut, tack. Kram.

 
Ingen bild

Liselott

11 januari 2011 08:40

Hallå! Ändringen blev ljus och fin! Jag tycker också det är roligt när du bytar kortet till headern allt eftersom, fortsätt gärna med det! Isgator är det även här i stan. Broddarna gör sitt men jag är ute lite nu.....kroppen gillar inte alls dessa väderväxlingar och det känns tungt just nu. Alla pratar om att komma tillbaks till vardagen vilket gör att jag känner mig utanför och tankarna snurrar runt =( tja du om någon vet. Akupunktur bokad denna veckan och ett bassängpass! Kram Liselott

Kavril

11 januari 2011 22:15

Vad bra att det blev bra med nya designen.
Jo, jag vet ju hur det är det där med att "komma tillbaka till vardagen". Känns i själen...
Jag ska ha en massa tråkiga möten själv i veckan. Hoppas det går bra. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards