Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Känns ganska bedrägligt

Av Kavril - 5 januari 2011 22:17

Jag bara väntar på nästa attack just nu.

Ja, jag vet att det är fel.

Men när de går flera dagar och myser tillsammans och sover ihop och tvättar varandra och så plötsligt börjar slåss så är det ganska oundvikligt att känna så.

Så det är nog mitt fel.

Allt.

Vi säger så.

Allt är mitt fel. 

  

 
 
Maddo

Maddo

6 januari 2011 00:25

Du gör så gott du kan gumman. Förlåt att jag inte var så kontaktbar idag... imorgon får vi prata mer. <3

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

6 januari 2011 20:19

Ja, vi måste prata!! Kram!!

 
Ingen bild

Anki

6 januari 2011 00:49

Inte vara så ledsen nu, jag förstår precis hur det känns, har gråtit blod över mina hanar. T om P tappade tron på att vi skulle fixa det, och då är det illa, han är ju den obotliga optemisten! Du får inte ge upp nu när du har kostat på dom så mycket med operation, jag tycker du borde ge det en chans. Håll dom åtskilda, fundera på vilka situationer som stressar dom. Är det dörrklockan se då till att dom inte kan springa dit tillsammans. Jag vet, hur jobbigt som helst men det blir bättre, jag hoppas du inte ger upp nu. Det viktigaste är att hålla dom isär i stressiga situationer tills vidare. Önskar jag kunde komma hem till dig och hjälpa dig.
Kram
Anki

Kavril

6 januari 2011 20:21

Ja det vore skönt att få hit dej, så jag fick lite hjälp, för det här går inte!!! Det är hela tiden spänt här nu. Jag bara gråter och är ledsen. Jag vill verkligen inte göra mej av med någon.... Kram

 
Ingen bild

Liselott

6 januari 2011 12:09

Hallå!! Kan ALDRIG tänka mig att det är ditt fel. Ut med de båda i snön så de får busa av sig och bli så trötta att de bara orka sova =) kram Liselott

Kavril

6 januari 2011 20:20

Jo, men om jag gör det så tar det fem minuter så ryker dom ihop, för det har vi ju provat...

 
sus

sus

6 januari 2011 20:53

Go kväller ;) Hoppas de e lungt i stugan ;) Att "vildarna" håller sig i skinnet ;) . Så klart detta inte beror på dig, e garanterat andra bakomliggande faktorer. Kram på dig

http://dusisus.bloggplatsen.se

Kavril

6 januari 2011 21:10

Jo då, idag har det varit lugnt och fint. Det är ju antingen eller här.... Kram tillbaka!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards